معرفی دوره آموزشی برنامه نویسی VOIP

برنامه نویس VOIP فردیست که دانش و سواد برنامه نویسی بر روی سیستم تلفنی Asterisk را داشته و علاوه بر توانایی تولید یک نرم افزار سیستم تلفنی ویپ مبتنی بر استریسک، قادر است ماژول های نرم افزاری جدید و مورد نیازی که به لحاظ فنی قابلیت تولید دارند را با برنامه نویسی AGI و برنامه نویسی AMI بر روی Asterisk ایجاد نماید. سیستم تلفنی هایی نظیر ایزابل و FreePBX که بر روی استریسک رابط گرافیکی ایجاد کرده اند و یک نرم افزار Open Source هستند، امکان برنامه نویسی و تولید ماژول های نرم افزاری جدید را به برنامه نویسان می دهند. ویپ دان با برگزاری دوره آموزشی برنامه نویسی VOIP که با نام استریسک پیشرفته نیز شناخته می شود و یکی از دوره های آموزش ویپ این مجموعه به شمار می رود، به علاقمندان کمک می کند تا با فراگیری مهارت های برنامه نویسی بر روی استریسک، بتوانند کسب درآمد خوبی داشته باشند.

هزینه و زمان برگزاری دوره

تاریخ شروع دوره : به زودی اعلام می شود

6 جلسه 2 ساعته ( چهارشنبه و پنجشنبه )

هزینه ثبت نام  : اعلام می شود

نکته مهم : لطفا ثبت نام خود را از طریق فرم زیر انجام داده و حتما پیام ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد ” را دریافت نمایید. جهت پرداخت هزینه ثبت نام ، منتظر تماس ما از طریق شماره تلفن همراه 09357054209 باشید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

سرفصل های دوره

آشنایی با محیط  کنسول استریسک

آموزش AGI در استریسک

آموزش DialPlan

آموزش AMI در استریسک

ارتباط با پایگاه داده MySQL از طریق استریسک و AGI

آشنایی با Call File استریسک برای ایجاد تماس خودکار

 

موقعیت های شغلی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی VOIP، مرکز تلفن VOIP نیز با استقبال چشمگیر کسب و کارهای گوناگون مواجه شده است. این موضوع سبب شده تا هر روزه شرکت های جدید با هدف ارائه مرکز تلفن ویپ نیز تاسیس شوند. این شرکت ها برای فعالیت به نیروی کار متخصص نیازمند هستند. بنابراین دانشجویان پس از گذراندن دوره مهندسی فنی VOIP در یک بازار کار بسیار عالی امکان استخدام در شرکت های فعال در حرفه سیستم تلفنی VOIP را داشته و علاوه بر آن می توانند در غالب فریلنسر VOIP پروژه گرفته به انجام برسانند.

فرم ثبت نام

 نکته مهم : پس از انجام عملیات ثبت نام حتما پیام ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد ” را دریافت نمایید. اگر موفق به ثبت نام نشدید مجدد بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که مشکل حل نشد با ما تماس بگیرید.