معرفی دوره آموزشی مهندسی فنی VOIP

دوره آموزشی مهندسی فنی VOIP با هدف پرورش نیروهای فنی و متخصص در راستای تامین نیروی کار در بخش فنی و پشتیبانی سیستم تلفنی VOIP و همچنین کمک به بهبود، ارتقاء و پیشرفت تکنولوژی VOIP در ایران برگزار می گردد. این دوره آموزشی که یکی از دوره های آموزش ویپ مجموعه ویپ دان است، به صورت آنلاین و حضوری برگزار شده و مطالب تخصصی و مهارت های لازم به منظور شناخت اصول و مفاهیم VOIP و آشنایی با نحوه نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ ارائه می گردد. در ادامه سرفصل های این دوره را می توانید مطالعه نمایید.

مهندس فنی VOIP کیست؟

مهندس فنی VOIP فردیست با اصول و مفاهیم VOIP آشنای داشته و با شناخت کافی از انواع سخت افزارها و نرم افزارهای سیستم تلفنی ویپ و همچنین تسلط به انواع راهکارهای پیاده سازی مرکز تلفن ویپ، توانایی اجرا، نصب و راه اندازی انواع پروژه های سیستم تلفنی ویپ را دارد.

هزینه و زمان برگزاری دوره

تاریخ شروع دوره : به زودی اعلام می شود

6 جلسه 2 ساعته ( چهارشنبه و پنجشنبه )

هزینه ثبت نام  : اعلام می شود

نکته مهم : لطفا ثبت نام خود را از طریق فرم زیر انجام داده و حتما پیام ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد ” را دریافت نمایید. جهت پرداخت هزینه ثبت نام ، منتظر تماس ما از طریق شماره تلفن همراه 09357054209 باشید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

سرفصل های دوره

آموزش انواع راهکارهای پیاده سازی سیستم تلفنی VOIP

آموزش نحوه اتصال انواع خطوط تلفنی به ایزابل

آموزش راه اندازی تلفن گویا ( IVR ) در ایزابل

آموزش راه اندازی صف انتظار تماس ( Queue ) در ایزابل

آشنایی با انواع ترانک ها

آموزش راه اندازی فکس سرور بر روی ایزابل

آموزش تعریف داخلی های تلفنی ( Extension ) در ایزابل

آموزش راه اندازی ضبط مکالمات تلفنی در ایزابل

آموزش ایمن کردن ایزابل

آموزش اصول و مفاهیم پایه VOIP

آشنایی با سیستم تلفنی استریسک

آشنایی با انواع سیستم تلفنی های نرم افزاری

آموزش نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ایزابل

آموزش کار با قابلیت های مختلف ایزابل

آشنایی با انواع پروتکل های VOIP نظیر SIP، PJSIP و IAX2

آشنایی با انواع کدک های VOIP نظیر G.729، G.711، ILBC و Opus

آشنایی با انواع سخت افزارهای VOIP نظیر IPPhone، Gateway

موقعیت های شغلی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی VOIP، مرکز تلفن VOIP نیز با استقبال چشمگیر کسب و کارهای گوناگون مواجه شده است. این موضوع سبب شده تا هر روزه شرکت های جدید با هدف ارائه مرکز تلفن ویپ نیز تاسیس شوند. این شرکت ها برای فعالیت به نیروی کار متخصص نیازمند هستند. بنابراین دانشجویان پس از گذراندن دوره مهندسی فنی VOIP در یک بازار کار بسیار عالی امکان استخدام در شرکت های فعال در حرفه سیستم تلفنی VOIP را داشته و علاوه بر آن می توانند در غالب فریلنسر VOIP پروژه گرفته به انجام برسانند.

فرم ثبت نام

 نکته مهم : پس از انجام عملیات ثبت نام حتما پیام ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد ” را دریافت نمایید. اگر موفق به ثبت نام نشدید مجدد بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که مشکل حل نشد با ما تماس بگیرید.