برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین دفاتر

برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین دفاتر مختلف یک کسب و کار در نقاط جغرافیایی گوناگون، از مهمترین خدمات سیستم تلفنی ویپ است. این قابلیت بستری را فراهم می کند تا کلیه شعب و دفاتر یک سازمان، فروشگاه و یا شرکت بتوانند بدون پرداخت هزینه تلفنی و به صورت رایگان با یکدیگر ارتباط تلفنی نامحدود برقرار کنند.

سیستم تلفنی ویپ چیست ؟

سیستم تلفنی ویپ با نام هایی همچون مرکز تلفن VOIP و IPPBX نیز شناخته می شود. سیستم تلفنی VOIP وظیفه مدیریت تماس های ورودی، خروجی و داخلی یک کسب و کار را بر عهده دارد. این سیستم تلفنی با پیدایش تکنولوژی VOIP در دهه 90 میلادی تولید شد. VOIP که اختصار Voice Over IP و به معنای انتقال صدا بر بستر شبکه است تحولی عظیم در سانترال های تلفنی و خطوط تلفنی ایجاد کرد. با پیشرفت روز افزون این تکنولوژی، سیستم تلفن ویپ جایگزین سانترال های آنالوگ و خطوط تلفنی سیپ ترانک و خط تلفن اینترنتی نیز جایگزین خطوط تلفنی آنالوگ شده اند. سیستم تلفنی ویپ با امکانات و قابلیت های پرشمار خود می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت کسب و کارهای گوناگون شود. در اینجا قصد داریم شما را با قابلیت برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین دفاتر مختلف یک کسب و کار آشنا کنیم.

ارتباط تلفنی رایگان بین دفاتر

مزایای برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین دفاتر :

سازمان ها و کسب و کارهایی که دارای چندین دفتر و یا شعبه در نقاط جغرافیایی مختلف هستند همواره از هزینه های تلفنی خود که بخش عمده ای از آنها حاصل ارتباط تلفنی بین شعب مختلفشان هست رنج می برند. با راه اندازی سیستم تلفنی VOIP این مشکل حل شدنیست. مرکز تلفن ویپ یا می تواند در دفتر مرکزی متمرکز باشد و به دیگر شعب سازمان، داخلی تلفنی و امکان استفاده از خطوط تلفنی را بدهد و یا اینکه به صورت مجزا هر دفتر یک سیستم تلفنی مستقل داشته باشند و این سیستم تلفنی ها با یکدیگر یکپارچه شده و ارتباط برقرار کنند. با این روش کلیه پرسنل یک سازمان در شعب و دفاتر مختلف به راحتی می تواند با همکاران خود به صورت داخلی مکالمه تلفنی رایگان داشته باشند. از مهمترین مزیت این قابلیت، کاهش هزینه های تلفنی سازمان هاست.

زیر ساخت های دورکاری نیز با این قابلیت به راحتی فراهم و آماده می گردد. کسب و کارهایی که محیط اداری کوچکی دارند به راحتی می توانند کارمندان خود را دورکار کرده و دسترسی آنها به خطوط تلفنی مجموعه را فراهم کنند. بعضی از کسب و کارها نیز تمایل دارند واحد های مختلف سازمانی خود را در محیط هایی غیر از محیط دفتر مرکزی مستقر کنند. به نحوی که این واحدها بتوانند از خطوط تلفنی دفتر مرکزی استفاده کنند و همچنین مدیریت مجموعه نظارت کاملی بر عملکرد تلفنی آنها داشته باشند. مرکز تلفن ویپ با برقراری ارتباط تلفنی راگان بین دفاتر بستر لازم را برای این منظور فراهم می کند. دورکاری به کاهش هزینه های سازمانی، به کسب کارهای گوناگون کمک ویژه می کند.

سازمان ها و کسب و کارهای همچون فروشگاه های زنجیره ای، بانکها، شرکت های بیمه، کارگزاری ها، سازمان های دولتی، بیمارستان ها، هتل ها، شرکت های پخش مواد غذایی و  باربری ها که دارای دفاتر گوناگون در سطح شهر و یا کشور هستند می توانند از این قابلیت کاربردی با پیاده سازی سیستم تلفنی VOIP به خوبی استفاده کنند.

 

برای آشنایی با سایر امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ و آشنایی با هزینه و نحوه راه اندازی مرکز تلفن VOIP اینجا کلیک کنید.