داخلی روی موبایل چیست ؟

داخلی روی موبایل از قابلیت های منحصر به فرد سیستم تلفنی ویپ است. این قابلیت امکان برقرای مکالمه تلفنی رایگان میان اعضای یک سازمان در نقاط جغرافیایی مختلف را فراهم می کند. داخلی روی موبایل یکی از مهمترین قابلیت هایی است که مرکز تلفن VOIP را از سانترال های آنالوگ متمایز می کند. به واسطه این قابلیت می توانید تلفن نرم افزاری یا اصطلاحا سافت فون ( Soft Phone ) بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید، سپس از طریق سیستم تلفنی ویپ یک داخلی به آن اختصاص دهید تا این سافت فون از طریق اینترنت با مرکز تلفن ویپ ارتباط برقرار کرده و داخلی تلفنی فعال و قابل استفاده شود.

سیستم تلفنی ویپ چیست؟

سیستم تلفنی ویپ که با نام مرکز تلفن VOIP نیز شناخته می شود و معادل فارسی IPPBX است، نسل جدیدی از سانترال های تلفنی و مرکز تلفن هاست که از تکنولوژی VOIP برای برقراری مکالمات تلفنی استفاده می کند. فناوری VOIP با پیدایش خود در دهه 90 میلادی سبب تولید سیستم تلفنی ویپ شده که امروزه این سیستم تلفنی به جایگزینی قدرتمند برای سانترال های آنالوگ تبدیل شده است. مرکز تلفن ویپ با ده ها قابلیت کاربردی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت سازمان ها و کسب و کارهای گوناگون شود. کیفیت مکالمات در سیستم تلفنی ویپ بسیار عالی بوده و پیاده سازی آن با توجه به زیرساخت شبکه، نیازمندی های یک سازمان، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود و تعداد و نوع خطوط تلفنی پروژه صورت می گیرد.

داخلی روی موبایل

مزایای داخلی روی موبایل :

داخلی روی تلفن همراه از جمله قابلیت کاربردی مرکز تلفن ویپ است که امروزه مورد توجه و استقبال بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها قرار گرفته و هزینه های تلفنی آنها را کاهش داده است. سیستم تلفنی بر خلاف سانترال های آنلوگ به شما اجازه  می دهد تا به تعداد دلخواه و مورد نیازتان داخلی تلفنی ساخته و به کامندان خود اخصاص دهید. این داخلی ها که در سانترال های قدیمی فقط در داخلی سازمان قابل استفاده بودند در سیستم تلفنی ویپ می توانند از هر محیطی خارج از محلی که سیستم تلفنی VOIP در آن راه اندازی شده است در دسترس و قابل استفاده باشند. کافیست ارتباط میان مرکز تلفن VOIP و گوشی تلفن همراه برقرار باشد. اغلب این ارتباط توسط اینترنت صورت گرفته و اما به صورت وایرلس و با استفاده از اکسس پوینت ها در فضاهایی نزدیک به محل استقرار مرکز تلفن ویپ نیز امکان پذیر است.

داخلی روی موبایل نقش بسیاری مهمی در فراهم سازی بستر دورکاری کارمندان یک سازمان ایفا می کند. با این قابلیت نیروهای مختلف یک سازمان می توانند در هر نقطه جغرافیایی خارج از محیط کار به داخلی تلفنی و همچنین خطوط تلفنی شرکت دسترسی داشته و علاوه بر پاسخگویی به تماس های تلفنی امکان تماس از طریق خطوط تلفنی شرکت با مشتریان و مخاطبین سازمان را داشته باشند. این قابلیت می تواند به کاهش هزینه های سازمان ها و کسب و کارها کمک قابل توجهی کند تا با کمترین هزینه و با محیط کاری کوچک هم بتوانند کسب و کار خود را توسعه داده و از تعداد بیشتر پرسنل برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

کاهش هزینه های تلفنی از دیگر دستاوردهای داخلی روی موبایل و به طور کلی سیستم تلفنی ویپ است. به کمک این قابلیت امکان ارتباط تلفنی رایگان میان اعضای یک شرکت در داخل با کارمندان و همکارانشان در خارج از محیط شرکت فراهم می شود. آنها می توانند به صورت رایگان و نامحدود با یکدیگر مکالمه کنند و نگران قبوض تلفن خود نباشند.

 

برای آشنایی با سایر امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ و آشنایی با هزینه و نحوه راه اندازی مرکز تلفن VOIP اینجا کلیک کنید