طرح تعویض سانترال با ویپ

طرح تعویض سانترال با ویپ چیست ؟

طرح تعویض سانترال با ویپ برای اولین بار توسط VOIPdan به عنوان یک شیوه بازاریابی و جذب مشتری در حرفه سیستم تلفنی ویپ مطرح گردید. هدف طرح تعویض سانترال با ویپ، کمک به کسب و کارهای گوناگون به منظور کاهش هزینه های پیاده سازی سیستم تلفنی ویپ و استفاده از قابلیت های کاربردی این سیستم تلفنی است. در این طرح سانترال تلفنی آنالوگ به همراه گوشی های تلفن آن که اغلب با برند پاناسونیک در بازار موجود هستند، جمع آوری شده سپس مرکز تلفن ویپ با امکانات و قابلیت های ده ها برابری جایگزین آن می گردد. در طرح تعویض سانترال با ویپ هزینه دستگاه سانترال و گوشی های تلفن آن محاسبه شده و از جمع هزینه های راه اندازی سیستم تلفنی ویپ کسر می گردد. در حال حاضر شرکت ها و سازمان هایی زیادی وجود دارند که از سانترال های آنالوگ استفاده می کنند و به دلیل هزینه های راه اندازی مرکز تلفن ویپ، از پیاده سازی این سیستم تلفنی چشم پوشی می کنند.

سیستم تلفنی ویپ چیست ؟

مرکز تلفن ویپ که با نام سیستم تلفنی ویپ نیز یاد می شود، نسل جدید سانترال های تلفنی است که امروزه با قابلیت های ده ها برابری جایگزین سانترال های آنالوگ شده است. در اواسط دهه 90 میلادی یک تکنولوژی با نام VOIP که به معنای انتقال صدا بر بستر شبکه است در جهان پدید آمد. پیدایش فناوری VOIP آغاز یک تحول بزرگ در صنعت مخابرات بود. به کمک این تکنولوژی، مرکز تلفن های ویپ که از امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به سانترال های تلفنی قدیمی و آنالوگ برخوردار بودند و کیفیت مکالمات آنها نیز به مراتب بالاتر و بهتر از سانترال های قدیمی بود به کمک کسب و کارها آمدند. مرکز تلفن VOIP به صورت نرم افزاری و سخت افزاری امکان پیاده سازی دارد. برخی از مهمترین قابلیت های سیستم تلفنی ویپ تلفن گویا، صف انتظار تماس، صندوق صوتی، قابلیت ضبط مکالمات تلفنی، برقراری ارتباط تلفنی داخلی میان تمام دفاتر یک سازمان در نقاط جغرافیایی مختلف، ارائه گزارشات تلفنی دقیق، امکان ایجاد داخلی روی تلفن همراه، امکان ایجاد کنفرانس های صوتی و تصویری، ارتباط با نرم افزارهای اداری نظیر CRM، پرداخت تلفنی، تماس گیر خودکار، انتقال تماس، پشتیبانی از کلی خطوط تلفنی آنالوگ، سیپ ترانک، E1 و خط تلفن اینترنتی و دهه ها قابلیت جذب دیگر بوده که کاربردها و مزایای این قابلیت ها مدیران کسب و کارهای گوناگون را برای توسعه و پیشرفت سازمان یاری می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه اندازی سیتسم تلفنی VOIP و آشنایی با قابلیت های این سیستم تلفنی می توانید اینجا کلیک کنید.

طرح تعویض سانترال با ویپ

مزایای طرح تعویض سانترال با ویپ برای کسب و کارها :

از مزایای طرح تعویض سانترال با ویپ برای کسب و کارها، دستیابی به یک سیستم تلفنی ویپ قدرتمند با کمترین هزینه بوده که آنها را در کاهش هزینه های سازمانی، کاهش هزینه های تلفنی، افزایش رضایتمندی مشتریان، افزایش فروش محصولات، توسعه کسب و کار و مدیریت عملکرد تلفنی کارمندان یاری می کند.

بسیاری از مدیران شرکت ها و کسب و کارها به دلیل هزینه های راه اندازی سیستم تلفنی ویپ از پیاده سازی این سیستم صرفه نظر می کنند. با طرح تعویض سانترال با VOIP بخش قابل توجهی از هزینه های راه اندازی با جمع آوری سانترال فعلی و گوشی های تلفن آن جبران می شود. سانترال تلفنی شما خریداری شده و مبلغ آن از مبلغ کل راه اندازی سیستم VOIP کسر می گردد. یک سیستم تلفنی ویپ برای راه اندازی به زیر ساخت شبکه و یک سرور کامپیوتری نیاز دارد. از آنجایی که زیرساخت شبکه در اکثر سازمان ها به دلیل ایجاد ارتباط شبکه ای میان کامپیوترها فراهم بوده و امکان راه اندازی ویپ نیز بر روی این بستر مقدور است، بنابراین هزینه لازم برای پیاده سازی سیستم تلفنی VOIP، خرید یک نرم افزار متناسب با نیازمندی های سازمان، خرید یک سرور کامپیوتری به منظور نصب نرم افزار و خرید گوشی های تلفن تحت شبکه به تعداد کارمندان خواهد بود.

طرح تعویض سانترال با VOIP

نکات مهم در خصوص استفاده از طرح تعویض سانترال با VOIP :

پیاده سازی سیستم تلفنی ویپ باید توسط افراد متخصص و شرکت های قابل اعتماد و متعهد به ارائه خدمات مناسب انجام شود. عملکرد مناسب و قابل قبول مرکز تلفن VOIP به عوامل مهمی نظیر زیرساخت شبکه، سرور کامپیوتری، نرم افزار سیستم تلفنی ویپ، انتخاب راهکار مناسب برای پیاده سازی سیستم تلفنی، نحوه نصب و راه اندازی، سطح کیفی خدمات پشتیبانی سیستم و کیفیت سخت افزارهای VOIP نظیر گوشی های تلفن شبکه بستگی دارد. اگر شما هم مدیر کسب و کاری هستید که قصد دارید از طرح تعویض سانترال با VOIP استفاده کنید به شما توصیه می کنیم در انتخاب شرکت مناسب برای راه اندازی سیستم VOIP خود بسیار دقت کنید. داشتن یک مشاور VOIP متخصص می تواند شما را در انتخاب نرم افزارT سخت افزار و راهکار مناسب برای نصب سیستم تلفنی VOIP مناسب راهنمایی کند. یک مشاور خوب، هزینه های شما را مدیریت کرده و در کاهش هزینه های راه اندازی سیستم تلفنی به شما کمک می کند.

ما در ویپ دان با افتخار آمادگی داریم با ارائه مشاوره های تخصصی، شما را در راه اندازی یک سیستم تلفنی ویپ قدرتمند یاری کنیم. با ما در ارتباط باشید.