23
ژوئن

دوره آموزشی مهندسی فروش VOIP

? دوره آموزشی مهندسی فروش VOIP چیست ؟

دوره آموزش مهندسی فروش VOIP برای اولین بار در ایران توسط سجاد فرج الهی مالک وب سایت www.VOIPdan.com برنامه ریزی ، طراحی و برگزار گردیده و هدف از برگزاری این دوره ، علاوه بر پرورش نیروهای فروش حرفه ای در راستای تامین نیروی کار در بخش فروش سیستم تلفنی VOIP ، کمک به بهبود ، ارتقاء و پیشرفت تکنولوژی VOIP در ایران می باشد.

? مهندس فروش VOIP کیست؟

فردیست که پس از گذراندن دوره آموزشی مهندسی فروش VOIP ضمن برخورداری از دانش و آگاهی کافی از تکنولوژی VOIP ، شناخت دقیق از انواع سخت افزارها و نرم افزارهای این تکنولوژی و توانایی ارائه راه کارها و استراتژی های مناسب برای پیاده سازی سیستم تلفنی VOIP ، با تکیه بر دانش و مهارت های فروش ، فنون مذاکره و اصول و قواعد متقاعد سازی ، توانایى معرفى شایسته این محصول را داشته و فروش خود را نهایی می سازد.

با پیشرفت روز افرون تکنولوژی VOIP در ایران و تاسیس شرکت ها بزرگ و کوچک در این حرفه، کمبود و یا بهتر بگوییم نبود نیروی کار تحت عنوان مهندس فروش ویپ در حال حاضر یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران شرکت های فعال در حرفه سیستم تلفنی VOIP می باشد.

دوره آموزش مهندسی فروش VOIP

فروش قلب یک شرکت بوده و پیشرفت و توسعه هر شرکتی در گرو عملکرد مناسب واحد فروش و بازرگانی خود می باشد. هر چقدر واحد فروش قوی تر و موثر تر عمل کند، چرخ توسعه و پیشرفت شرکت نیز سریعتر خواهد چرخید. شاکله اصلی چنین واحدی با تاثیرگزاری بالا در هر شرکت و سازمانی علاوه بر تفکرات مدیریتی و پلن های هدفمند مارکتینگ، نیروهای انسانی ماهر و کاربلد می باشد. این مقوله در حرفه سیستم تلفنی VOIP و شرکت های فعال در این حوزه نیز بسیار هائز اهمیت می باشد.

متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی علاوه بر علاقمندی به حرفه فروش، باید از سواد کامپیوتری کافی برخوردار بوده و با تکنولوژی VOIP نیز آشنایی داشته باشند. در این دوره دانشجویان با مباحث فنی VOIP آشنا شده ، انواع راه کارهای پیاده سازی سیستم تلفنی VOIP را فرا خواهند گرفت و با کسب دانش لازم در پیشبرد فرایندهای فروش این سیستم تلفنی، توانایی ارائه و فروش شایسته این محصول را کسب خواهند کرد.

? موقعیت های شغلی مهندسین فروش VOIP :

دانشجویان پس از اتمام این دوره با دریافت مدرک مهندسی فروش VOIP امکان استخدام در شرکت های فعال در حرفه سیستم تلفنی VOIP را داشته و علاوه بر آن می توانند در غالب فریلنسر VOIP پروژه گرفته و آن را توسط مهندسین فنی VOIP و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات سیستم تلفنی VOIP به انجام برسانند.

در حال حاضر دوره آموزش مهندسی فروش VOIP به صورت خصوصی برای فریلنسرها ، علاقمندان به ورود به حرفه سیستم تلفنی VOIP و سازمان ها و شرکت های فعال در حرفه سیستم تلفنی VOIP برگزار می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دوره آموزشی آنلاین مهندسی فروش VOIP نیز به زودی برگزار خواهد شد. زمان دقیق برگزاری دوره ، هزینه ثبت نام و سرفصل های آموزشی از طریق سایت ، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی VOIPdan اعلام خواهد شد.

جهت شرکت در این دوره و اطلاع از سرفصل های آن به بخش آموزش در منوی سایت مراجعه کرده و یا اینجا کلیک نمایید.