26
ژوئن

بحران کمبود نیروی کار ماهر در حرفه سیستم تلفنی VOIP

? با گسترش روز افزون تکنولوژی VOIP در ایران و ظهور شرکت های بزرگ و کوچک در این حرفه ، تامین نیروی کار ماهر تبدیل به یکی از جدی ترین معضلات مدیران این کسب و کار گردیده است.

حرفه سیستم تلفنی VOIP متشکل از ۳ عنوان شغلی مهندس فروش VOIP ، مهندس فنی VOIP و برنامه نویس VOIP می باشد. طی سالیان گذشته با همت اساتید و متخصصین مجرب و آشنا به تکنولوژی VOIP و با برگزاری دوره های آموزشی مهندسی فنی VOIP تا حدودی دغدغه ها در تامین نیروی فنی ماهر کاهش یافته است.

استخدام مهندس فروش ویپ

هرچند که رفتار ناصحیح برخی از شرکت ها در قبال کارمندان خود از یک طرف و تصمیم اشتباه و نادرست برخی از مهندسین فنی VOIP که نه تنها تجربه و مهارت فنی کافی ندارند، که با مهارت های فروش نیز بیگانه هستند از سوی دیگر سبب شده تا این افراد بدون تجربه به فریلنسری در این حرفه روی آورند . این موضوع علاوه بر کاهش نیروی کار در بخش فنی، منجر به انجام غیر اصولی پروژه ها توسط برخی از فریلنسرهای کم سواد شده که نارضایتی ها از سیستم تلفنی VOIP را در بین صاحبان مشاغل بیشتر کرده و همچنین سبب بدنامی سیستم تلفنی ویپ شده است.

? اما در این میان بحران جدی تر کمبود و یا بهتر بگوییم نبود مهندس فروش VOIP است که در بخش فروش و بازرگانی با تکیه بر دانش فنی و استفاده از مهارت ها و تکنیک های فروش ، توانایی معرفی سیستم تلفنی VOIP و محصولات مرتبط با آن را داشته و فروش خود را نهایی سازد.

استخدام مهندس فروش VOIP

تاکنون شرکت ها برای فروش سیستم تلفنی VOIP و محصولات مرتبط با آن از کارشناسان فروش استفاده می کردند که این افراد به دلیل عدم برخوردای از دانش فنی کافی مرتبط با تکنولوژی VOIP و همچنین نداشتن مهارت های فروش محصولات مرتبط با این تکنولوژی ، صلاحیت استخدام در بخش فروش را ندارند.

وُیپ دان با بیش از پنج سال تحقیق و پژوهش در حوزه مارکتینگ و برندینگ حرفه سیستم تلفنی VOIP و با ارائه آموزش های فروش و مارکتینگ در این حرفه سعی دارد با پرورش نیروهای متخصص تحت عنوان مهندس فروش VOIP گامی موثر در راستای رفع این بحران بزرگ بردارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزش VOIP ویپ دان با ما در ارتباط باشید

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️