23
آوریل

سافت فون چیست ؟

? سافت فون چیست ؟ سافت فون ها ( SoftPhone ) امکانات یک گوشی تلفن تحت شبکه ( IPPhone ) را به صورت نرم افزاری در اختیار کاربران قرار داده و بسته به نوع آنها ، قابل نصب بر روی کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی تلفن‌ همراه می باشند. سافت فون ها از طریق شبکه و یا اینترنت با یک مرکز تلفن ویپ ارتباط برقرار کرده و امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را بدون نیاز به گوشی تلفن های سخت افزاری برای کاربران فراهم می کنند.

مرکز تلفن ویپ چیست ؟

مرکز تلفن ویپ نسل جدید سانترال های تلفنی است که با قابلیت های بسیار کاربردی جایگزین سانترال های آنالوگ شده است. سیستم تلفنی ویپ دارای قابلیت ها و امکانات پرکاربردی از جمله تلفن گویا، گزارشات تماس تلفنی، صف انتظار تماس، ضبط مکالمات تلفنی، برقراری ارتباط تلفنی داخلی میان شعب و دفاتر مختلف یک سازمان، ارتباط با نرم افزار CRM و ده ها قابلیت جذاب دیگر می باشد. یکی از قابلیت های پرکاربرد مرکز تلفن ویپ امکان ایجاد داخلی تلفنی روی تلفن همراه است. اکنون پاسخ سوال خود که سافت فون چیست را به خوبی دریافت می کنید. سافت فون ها تلفن نرم افزاری هستند که بر روی کامپیوتر و یا گوشی های تلفن همراه نصب می شوند و به شما اجازه می دهند تا پاسخ گوی تماس های تلفنی خود باشید و یا بتوانید از طریق آن تماس بگیرید. اگر شما هم قصد راه اندازی سیستم تلفنی ویپ و یا مرکز تماس ویپ دارید، ما در ویپ دان با ارائه مشاوره های تخصصی آمادگی داریم شما را راهنمایی نماییم.

در اینجا می توانیم به سه نمونه از سافت فون ها نظیر Grandstream Wave و 3CX و Zoiper اشاره کنیم که از پروتکل SIP پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس به صورت داخلی به داخلی ، تماس با بیرون از سیستم تلفنی با شماره گیری خطوط تلفن شهری و یا تلفن همراه و پاسخگویی به تماس های ورودی به سیستم تلفنی را فراهم می کنند.

سافت فون چیست

یکی از قابلیت های سافت فون هایی که بر روی گوشی تلفن همراه امکان نصب دارند ، دفترچه تلفن هماهنگ شده با گوشی تلفن ( نمایش مخاطبین دفترچه تلفن گوشی موبایل در سافت فون ) بوده و از دیگر امکانات سافت فون ها می توانیم به مواردی همچون DND ، Auto Answer و نمایش تاریخچه تماس ها اشاره کنیم. در صورتی که قصد دارید سافت فون را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ نصب کنید ، جهت برقراری مکالمات و پاسخگویی به تماس ها نیازمند هدست خواهید بود. معمولا هدست های قابل استفاده برای کامپیوترها دارای رابط USB بوده و یا از جک های ۳.۵ میلی متری پشتیبانی می کنند.

اگر علاقمند به یادگیری VOIP هستید تا مهارت لازم برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ را فرا بگیرید و یا با اصول و فنون فروش مرکز تلفن ویپ آشنا شوید در کلاس های آموزشی مهندس فنی VOIP و مهندسی فروش VOIP ویپ دان شرکت کنید.

امیدواریم مطالب این مقاله در رابطه با سافت فون چیست و تلفن نرم افزاری مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️

سافت فون