25
آگوست

تاثیر ویروس کرونا بر شرکت های چابک در حرفه سیستم تلفنی VOIP

ویروس کرونا از زمان شیوع تا به امروز بسیاری از کسب و کارها و اصناف مختلف را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آسیب جبران ناپذیری به ویژه بر کسب و کارهای کوچک و متوسط وارد کرده است. حرفه سیستم تلفنی وُیپ متشکل از شرکت های کوچک و متوسطی که در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری فعالیت می کنند نیز از گزند این بیماری در امان نمانده و با چالش های مختلف مواجه شده اند.

اما با وجود تمام آسیب ها و صدماتی که ویروس کرونا بر کسب و کارهای مختلف وارد ساخته ، شرکت ها و سازمان هایی که از چابکی بالایی برخوردار بوده و توانایی رویارویی با چالش های غیر منتظره در کسب و کار را داشته اند ، این چالش ها و تغییرات پیش بینی نشده را فرصتی برای کسب مزیت رقابتی و پیشرفت در بازار تصور کرده و نهایت استفاده را از تغییرات صورت گرفته برده اند.

با اوج گیری ویروس کرونا و تداوم آن در جامعه ، بسیاری از کسب و کارها در نحوه ارائه خدمات و فروش محصولات خود تجدید نظر کرده و با بکارگیری روش های گوناگون نظیر فروش آنلاین و دور کاری در تلاش برای بقا در حرفه و بازار کسب و کار خود هستند.

شرکت های چابک VOIP

دوری کاری یکی از مقوله هایی است که سیستم تلفنی ویپ نقش بسیار پر رنگی در اجرا و پیاده سازی آن دارد. به واسطه این سیستم تلفنی امکان دسترسی به خطوط تلفنی شرکت ، دسترسی به داخلی های تلفنی سایر همکاران و مدیران و همچنین پاسخگویی به تماس های مشتریانی که با خطوط تلفنی شرکت تماس گرفته اند در منزل و یا محلی خارج از محیط شرکت فراهم می شود. این قابلیت مهم که با اوج گیری ویروس کرونا مورد توجه مدیران بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و کسب و کارهای گوناگون قرار گرفته ، فرصتی طلایی برای شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی وُیپ بوده تا با فروش سیستم تلفنی وُیپ و ایفای نقش موثر در بحث دورکاری ، کسب و کار خود را رونق داده و از چالش پیش رو به بهترین شکل سود ببرند.

در نتیجه اگر شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی ویپ به تحلیل کسب و کار خود پرداخته و چابکی را در سازمان خود نهادینه کنند ، در پاسخ به شرایط متغیر بازار ، سریع و منعطف عمل کرده ، نیازهای مشتریان را به درستی شناسایی کرده و ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺳﺎزﮔﺎري ﺳـﺮﻳﻊ در واﻛﻨﺶ ﺑﻪ ﺗﺤﻮﻻت و وﻗﺎﻳﻊ ﻏﻴﺮ ﻣﻨﺘﻈـﺮه و ﭘـﻴﺶ ﺑﻴﻨـﻲ ﻧﺸﺪه را خواهند داشت.

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️