10
آگوست

چرا مشتری باید از شما سیستم تلفنی VOIP بخره ، نه از رقباتون ؟

در بازار رقابتی فعلی، که هر یک از شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی VOIP با تمام قدرت به دنبال جذب مشتری هستند، شما بدون مزیت رقابتی توانایی جذب مشتری و متقاعد سازی وی به منظور استفاده از محصول و خدمات خود را نخواهید داشت. در چنین بازار رقابتی به منظور فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP باید وجه تمایز خود را با سایر رقبا شناسایی کرده و در طول فرآیند فروش از آن به خوبی استفاده کنید.

متاسفانه در طول سال هایی که سیستم تلفنی VOIP وارد ایران شده و توسط افراد و شرکت های مختلف به فروش میرسد، تمرکز بیشتر بر روی مباحث فنی سیستم تلفنی VOIP بوده و فروش ، مارکتینگ و برندینگ این محصول مورد بی توجهی قرار گرفته است. سالهای گذشته که تعداد شرکت های ارائه دهنده این سیستم تلفنی محدود بودند، رقابت معنای واقعی خودش را نداشت. اما امروزه با ورود شرکت ها و افراد مختلفی که به صورت فریلنسر کار می کنند، نتیجه نادیده گرفتن اصول فروش و مارکتینگ حرفه ای و مدرن، قطعا تضعیف واحد فروش و کند شدن چرخ اقتصادی این شرکت هاست.

فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP

امروزه با جملات کلیشه ای نظیر ” سیستم تلفنی VOIP ما پایدارتره ” یا ” قیمت ما کمتره ” و جملاتی شبیه آنها ، نمی توانید به مشتری مطلعی که به طرق مختلف نظیر تحقیق و جست و جو در گوگل و شبکه های اجتماعی اطلاع و آگاهی نسبی از سیستم تلفنی VOIP پیدا کرده، محصول بفروشید. مزیت رقابتی شما چیزی فراتر از این جملات کلیشه ایست و برای ایجاد یک مزیت رقابتی خوب و منطقی باید تمام توان خود را به کار بگیرید.

? بنابراین برای فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP اگر مزیت رقابتی منطقی و متقاعد کننده ای در مقایسه با رقبای خود ندارید، باید آن را ایجاد کنید ?

برای یادگیری و کسب مهارت های لازم در خصوص فروش سیستم تلفنی VOIP پیشنهاد می کنیم در کلاس های آموزش VOIP ویپ دان شرکت کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️