16
ژوئن

راهکار فروش سیستم تلفنی VOIP به شرکت های بازرگانی

? شرکت های بازرگانی دسته ای از شرکت ها هستند که اغلب محوریت اصلی فعالیت آنها خرید و فروش کالا می باشد. بنابراین جذب حداکثری مشتری ، افزایش فروش محصولات و همچنین افزایش رضایتمندی مشتری همواره از بزرگترین دغدغه های این شرکتها است.

در این شرکت ها معمولا مدیرعامل تصمیم گیرنده نهایی بوده و اغلب از مدیران فروش برای مدیریت واحد فروش و بازاریابی و از مشاورین اقتصادی در جهت پیشبرد اهداف کلان تجاری شرکت استفاده می کند.

طبیعی است مدیران فروش و مشاورین اقتصادی با هدفی یکسان سعی بر افزایش فروش محصولات ، افزایش رضایتمندی مشتریان و در نهایت پیشرفت اقتصادی شرکت دارند. در نتیجه از تمام ابزارهای کارآمد موجود در راستای تحقق اهداف خود استفاده خواهند کرد.

فروش سیستم تلفنی ویپ

یک مهندس فروش VOIP به خوبی می داند که ابتدا باید ایجاد نیاز کرده ، سپس محصول خود را به عنوان راه حلی موثر برای رفع نیاز معرفی کند.

بنابراین در گام اول به سراغ مدیران فروش و مشاورین اقتصادی یک شرکت رفته و از ویژگی ها و مزایای سیستم تلفنی VOIP برای آنها می گوید تا آنها را برای خرید این محصول متقاعد کند. دور از انتظار نیست که پیشنهادهای مدیران فروش و مشاورین اقتصادی در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف و چشم اندازهای شرکت با استقبال گرم و قابل توجه مدیرعامل مواجه گردد!

《 این نکته ایست بسیار مهم که فقط یک مهندس فروش VOIP آن را به خوبی درک می کند. 》

با این روش بیش از ۵۰ درصد راه را پیموده اید و جلب نظر مدیرعامل را بر عهده مدیران فروش و مشاورین اقتصادی شرکت سپرده اید که از نفوذ قابل توجهی در تصمیم مدیرعامل برخوردارند. در این مرحله یا فروش خود را نهایی کرده اید و یا در بدترین حالت توانسته اید قرار ملاقات و مذاکره ای با مدیرعامل شرکت بگیرید تا او را برای خرید محصولتان متقاعد کنید.

اگر علاقمند به یادگیری نصب انواع مرکز تلفن های VOIP و همچنین یادگیری مهارت های فروش سیستم تلفنی ویپ هستید در کلاس های آموزش VOIP ویپ دان شرکت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان در رابطه با راهکار فروش سیستم تلفنی VOIP به شرکت های بازرگانی مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️

فروش سیستم تلفنی voip