27
آوریل

5 نکته مهم در ساخت منوی تلفن گویا

رعایت 5 نکته مهم در ساخت منوی تلفن گویا ضروریست :

تلفن گویا ، صدای شما به هنگام اولین تماس مشتریان با مجموعه شماست. تلفن گویا با امکانات و قابلیت های پرشمار خود میتواند زمینه را برای رضایتمندی مشتریان فراهم سازد. از طرفی در کاهش هزینه های نیروی انسانی بسیار تاثیرگذار است. بنابراین کیفیت صوت ، متن و ترتیب واحد ها و بخش ها به هنگام ساخت منو در تلفن گویا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ساخت منوی تلفن گویا

1- متن تلفن گویا باید کوتاه ، کامل ، واضح و شفاف باشد. صوت تلفن گویا را با لحنی مناسب و با کیفیت بالا ضبط کنید

2- ترتیب واحد ها را در تعریف منو اعلامی در تلفن گویا رعایت کنید. گزینه های ابتدایی را به واحدهایی اختصاص دهید که از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و بیشترین تماس ها را به خود اختصاص می دهند.

3- تفکیک بیش از حد واحدها در منو سردرگمی و نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهد داشت. از بخش بندی زیاد خودداری کنید

4- تماس گیرندگان را مجبور به انتخاب گزینه های منو نکنید. رضایتمندی مشتریان از ههمترین دلایل راه اندازی تلفن گویاست. به مخاطبین اجازه برقراری ارتباط با اپراتور را بدهید.

5- مشتریان بعضا در انتخاب واحد مورد نظر خود در تلفن گویا دچار اشتباه می شوند. امکان بازگشت به منوی اصلی را برای مخاطبین فراهم کنید

امیدواریم مطالب این مقاله در رابطه با موضوع ساخت منوی مناسب برای تلفن گویا مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️

منوی تلفن گویا