25
آوریل

آشنایی با قابلیت Extensions در ایزابل به منظور ساخت داخلی در ایزابل

?قابلیت Extensions به منظور ساخت داخلی در ایزابل می باشد. یکی از مهمترین قابلیت های یک سیستم تلفنی ویپ ، امکان ایجاد شماره تلفنی داخلی و اختصاص آنها به کارمندان حاضر در یک مجموعه بوده تا بتوانند در درون مجموعه به صورت رایگان با یکدیگر مکالمه تلفنی داشته باشند. ( در سیستم تلفنی Issabel امکان اختصاص یک شماره داخلی به تلفن نرم افزاری نصب شده بر روی تلفن همراه نیز وجود داشته تا افراد حاضر در مجموعه با افرادی که در خارج از مجموعه هستند هم ارتباط تلفنی رایگان داخلی داشته باشند )

جهت ساخت داخلی در ایزابل ، باید به بخش Extensions مراجعه کنید و داخلی های مورد نیاز خود را ایجاد نمایید. از مهمترین مزیت های این سیستم تلفنی ، عدم نیاز به خرید لایسنس برای ساختن داخلی ها بوده و شما به تعداد مورد نیاز خود می توانید داخلی تلفنی ایجاد نمایید. در این سیستم تلفنی به هر کاربر می‌توانید بیش از یک داخلی اختصاص دهید ، به شرط آنکه تلفن سخت افزاری یا تلفن نرم افزاری وی امکان دریافت بیش از یک شماره تلفن داخلی را داشته باشد.

ساخت داخلی در ایزابل

توجه داشته باشید به هنگام ساخت داخلی ها می توانید تنظیمات لازم را نیز با توجه به نیازهای خود اعمال نمایید.

برخی از تنظیمات کاربردی موجود در این بخش شامل موارد زیر می شوند :

? تعریف شماره تلفن داخلی
? تعریف نام برای داخلی
? مشخص کردن مدت زمان زنگ خوردن داخلی
? فعال یا غیر فعال سازی پشت خطی
? تعریف پسورد جهت تماس از طریق داخلی مورد نظر
? فعال یا غیر فعال سازی ضبط مکالمات تلفنی برای داخلی مورد نظر
? فعال یا غیر فعال سازی صندوق صوتی برای داخلی مورد نظر
? انتقال تماس گرفته شده با داخلی مورد نظر به مقصدی دیگر ( نظیر یک داخلی دیگر و یا دیگر بخش های موجود در نرم افزار ) در صورت عدم پاسخگویی ، اشغالی و یا در دسترس نبودن داخلی

اگر علاقمند به یادگیری نصب انواع مرکز تلفن های VOIP و همچنین یادگیری مهارت های فروش سیستم تلفنی ویپ هستید در کلاس های آموزش VOIP ویپ دان شرکت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم مطالب این مقاله در رابطه با ساخت داخلی در ایزابل مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️

تنظیمات extentions در ایزابل