14
جولای

سیستم تلفنی VOIP مدیران فروش را پولدار می کند !

? در اکثر شرکت ها و سازمان ها درصدی از مبلغ کل فروش مجموعه به مدیران فروش اختصاص دارد. همین موضوع باعث میشود تا مدیران فروش از تمام ابزارها و پتانسیل های موجود برای جذب مشتری بیشتر و نهایتا افزایش فروش و جلب رضایتمندی مشتریان استفاده کنند.

سنجش تاثیرگذاری تبلیغات ، بازاریابی و عملکرد نیروهای فروش در گرو بررسی گزارشات تحلیلی از بازدهی تبلیغات و رفتار کارمندان فروش و بازاریابیست. همه میدونیم که امروزه تلفن مهمترین و اصلی ترین پل ارتباطی یک شرکت با مشتریانش می باشد. بنابراین دریافت گزارشات دقیق از تماسهای تلفنی مشتریان با شرکت و همچنین بررسی عملکرد نیروهای فروش به هنگام پاسخگویی و بازاریابی تلفنی ، تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

وظیفه سیستم تلفنی VOIP مدیریت تماس های ورودی و خروجی یک شرکت است. این سیستم تلفنی با ارائه گزارشات تحلیلی دقیق از تماس های شرکت ، مدیران فروش را برای برنامه ریزی و پاسخگویی بهتر به مشتریان یاری می کند.

افزایش فروش با VOIP

مدیران فروش با دریافت گزارشات تماس های تلفنی شرکت می توانند تعداد تماس های دریافتی را در بازه های زمانی مختلف مورد بررسی قرار داده ، از تعدد تماس ها در ساعات و روزهای مختلف هفته مطلع شده و میزان پاسخگویی نیروهای فروش خود را مشاهده کنند. همچنین مدیران فروش با دریافت چنین گزارشات دقیقی به راحتی می‌توانند اثرگذاری تبلیغات و راهکارهای بازاریابی و پلن های مارکتینگ خود را مورد ارزیابی قرار داده و تصمیمات بهتر و اثرگذارتری برای پیشبرد اهداف خود بگیرند.

گزارشات تلفنی سیستم تلفنی VOIP می تواند ابزاری کارآمد در راستای ارزیابی رفتار و عملکرد نیروهای فروش که سهم قابل توجهی در افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان دارند نیز باشد. مدیران فروش به راحتی می توانند مکالمات نیروهای فروش با مشتریان را گوش کرده و در صورت نیاز ، آموزش های لازم را به آنها ارائه کنند تا کیفیت پاسخگویی به مشتریان را افزایش دهند.

فروش سیستم تلفنی voip

ما در این مقاله کوتاه ، کاملا مختصر به قابلیت گزارشات تماس سیستم تلفنی VOIP که به مدیران فروش کمک میکند تا فروش خود را چندین برابر کنند اشاره کردیم. بدون شک مدیران فروش حرفه ای به کمک این قابلیت ویژه قادر خواهند بود فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش داده و با افزایش فروش به درآمد بیشتری دست یافته و در شغل خود بدرخشند.

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️