01
آگوست

کدام شرکت ها در آینده سهم بیشتری از بازار فروش سیستم تلفنی VOIP را به خود اختصاص خواهند داد ؟

در این مقاله کوتاه به شما خواهیم گفت چگونه می توانید در فروش سیستم تلفنی VOIP موفق تر باشید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

امروزه پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، دسترسی آسان به اینترنت ، ظهور شبکه های اجتماعی ، افزایش تعداد فروشندگان ، کاهش خریداران و افزایش آگاهی و دانش مردم برای تهیه و خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان عرصه را بر فروشندگان بیش از پیش تنگ تر کرده است. در دنیای امروز به سبب دسترسی آسان به اینترنت ، خریداران قبل از خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان به جست و جو و بررسی قیمت ها ، برندها و کیفیت محصولات موجود در بازار پرداخته و سپس با آگاهی نسبی از شرایط بازار اقدام به خرید می کنند.

در چنین بازاری از طرفی رقابت بین فروشندگان به اوج خود رسیده ، و از طرف دیگر خریداران نیز از فرآیند تولید و فروش محصولات مختلف مطلع شده و در صنعت های مختلف نظرات ، پیشنهادات و توقعات خود را بر تولید کنندگان و فروشندگان به منظور تولید و فروش محصولات مورد پسندشان تحمیل می کنند.

سیستم تلفنی VOIP

در حرفه سیستم تلفنی VOIP نیز شرایط بازار فروش و عرضه این محصول در قیاس با سالهای گذشته دستخوش تغییر گشته است. روزگاری تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات و فروش سیستم تلفنی VOIP محدود بود و خریداران نیز آگاهی کافی از مزایا و ویژگی های این محصول نداشتند. بنابراین فرآیند فروش با حاشیه سود بهتر ، در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتر تکمیل می گردید‌. اما امروزه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی VOIP در ایران و افزایش تعداد افرادی که قدم در راه کسب دانش VOIP برداشته اند از یک سو و پیدایش شرکت های مختلف در این حرفه که اقدام به واردات ، تولید و عرضه محصولات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری نموده اند از سوی دیگر سبب ایجاد فضای رقابتی شدیدتری میان فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات سیستم تلفنی VOIP گردیده است.

فروش سیستم تلفنی VOIP

در چنین بازاری بِکر اما رقابتی ، شرکت ها و افرادی در فروش سیستم تلفنی VOIP موفق تر بوده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند که تبلیغات اثر بخش را جدی گرفته ، بر روی برندسازی شخصی تمرکز کرده ، نیروهای فروش خود را آموزش داده ، از شیوه های فروش سنتی فاصله گرفته و مطابق با برنامه ای هدفمند و استوار بر راه کارهای نوین فروش و مارکتینگ به سوی اهداف خود قدم بردارند.

امیدواریم مطالب این مقاله از مقالات ویپ ( VOIP ) سایت ویپ دان مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️