25
آوریل

سافت فون Zoiper چیست؟

? سافت فون Zoiper یک تلفن نرم افزاری ( Soft Phone ) است که محیط کاربری ساده و کاربرپسند داشته و در دو نسخه موبایلی و دسکتاپ به صورت رایگان و همچنین با قابلیت های بیشتر با خرید نسخه پولی آن قابل استفاده می باشد. نسخه موبایلی سافت فون زویپر قابل نصب بر روی سیستم عامل های Android و IOS بوده و نسخه دسکتاپ بر روی سیستم‌ عامل های Windows ، Mac و Linux امکان نصب و استفاده دارد.

سافت فون زویپر

برخی از مهمترین قابلیت های سافت فون Zoiper در نسخه دسکتاپ یا موبایلی :

? پشتیبانی از پروتکل های SIP و IAX

?پشتیبانی از کدک های صوتی : Opus ، Speex ، iLBC30
، G.711 ، G.722 ، G.726 ، G.729 ، GSM

?پشتیبانی از کدک های ویدیویی : VP8 و H.264

? قابلیت Call Forwarding

? قابلیت پاسخگویی خودکار ( Auto-Answer )

? امکان ضبط مکالمات تلفنی ( Call Recording )

? صندوق صوتی ( Voicemail )

? پشتیبانی از چند زبان ( Multi Language )

? قابلیت Echo cancellation

سیستم تلفنی ویپ نسل جدید مرکز تلفن ها بوده که امروزه جایگزین سانترال های آنالوگ گردیده است. مرکز تلفن ویپ به صورت سخت افزاری و نرم افزاری امکان پیاده سازی دارد. این سیستم تلفنی دارای قابلیت ها و امکانات پرکاربردی از جمله تلفن گویا، گزارشات تماس تلفنی، صف انتظار تماس، ضبط مکالمات تلفنی، برقراری ارتباط تلفنی داخلی میان شعب و دفاتر مختلف یک سازمان، ارتباط با نرم افزار CRM و ده ها قابلیت جذاب دیگر می باشد. یکی از قابلیت های پرکاربرد مرکز تلفن ویپ امکان ایجاد داخلی تلفنی روی تلفن همراه است. این امکان مهم ، نقش اساسی در فراهم سازی بستر دورکاری دارد. سافت فون هایی که بر روی موبایل نصب میشوند امکانات متنوعی نظیر آنچه در بالا توضیح دادیم را در اختیار کاربران قرار خواهند داد تا به راحتی با داخلی ها تماس داشته باشند و یا از طریق شماره های مجموعه با بیرون تماس بگیرند. سافت فون زویپر یکی از سافت فون های پرکاربرد موجود و قابل استفاده می باشد. اگر شما هم قصد راه اندازی سیستم تلفنی ویپ و یا مرکز تماس ویپ دارید، ما در ویپ دان با ارائه مشاوره های تخصصی آمادگی داریم شما را راهنمایی نماییم.

اگر علاقمند به یادگیری نصب انواع مرکز تلفن های VOIP و همچنین یادگیری مهارت های فروش سیستم تلفنی ویپ هستید در کلاس های آموزش VOIP ویپ دان شرکت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم مطالب این مقاله در رابطه با سافت فون Zoiper مورد توجه شما قرار گرفته باشه. جهت مشاهده و مطالعه سایر مقالات ما به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.❤️

سافت فون zoiper